Педагогічний колектив
- Стрехалюк Марія Іванівна - директор ОЗЗСО, вчитель історії, спеціаліст вищої категорії, учитель-методист.
Науково – методична проблема. Розвиток критичного мислення на уроках суспільствознавчих дисциплін.
- Яремко Надія Петрівна - заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель української мови та літератури, спеціаліст вищої категорії, старший учитель.
Науково – методична проблема. Реалізація активних форм організації навчально-пізнавальної діяльності на уроках української мови та літератури.
- Бойко Валентина Олегівна - заступник директора з виховної
роботи, вчитель англійської мови, спеціаліст ІІ кваліфікаційної категорії.
Науково – методична проблема. Використання сучасних інформаційних технологій при вивченні англійської мови у середній школі.
- Сало Галина Іванівна - вчитель української мови та літератури, бібліотекар, спеціаліст вищої категорії
Науково – методична проблема. Удосконалення навичок виразного читання художнього тексту на уроках української літератури.
- Демчук Світлана Володимирівна- вчитель української мови та літератури, спеціаліст вищої категорії
Науково – методична проблема. Формування ключових компетентностей школярів на уроках української мови та літератури на основі використання різних форм і методів навчання.
6.Банцур Ірина Ярославівна - вчитель англійської мови, спеціаліст ІІ кваліфікаційної категорії.
Науково – методична проблема. Формування комунікативних компетенцій учнів на уроках англійської мови, використовуючи сучасні форми роботи і засоби ІКТ.
7.Банцур Олександр Андрійович – вчитель історії, , спеціаліст вищої категорії.
Науково – методична проблема. Формування педагога-новатора, професіонала високого рівня, спрямованого на розвиток особистості дитини.
8.Шелест Лілія Миронівна – вчитель математики, спеціаліст вищої категорії, старший учитель.
Науково – методична проблема. Формування знань та навичок учнів на уроках математики через використання інноваційних технологій за допомогою комп'ютерів та комунікаційних засобів.
9.Барчинець Віталій Євгенович – вчитель інформатики, спеціаліст.
Науково – методична проблема. Підвищення ефективності уроків інформатики та розвитку пізнавальних інтересів учнів, шляхом використання ІКТ.
10.Шубак Оксана Михайлівна – вчитель фізики, спеціаліст вищої категорії, старший учитель.
Науково – методична проблема. Розвиток пізнавальної діяльності і активізація мислення на уроках фізики та інформатики, як засіб підвищення навчальних досягнень.
11.Процай Марія Богданівна - вчитель географії, спеціаліст вищої категорії, учитель-методист. Нагороджена знаком ”Відмінник освіти України”.
Науково – методична проблема. Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках географії шляхом впровадження інноваційних технологій.
12.Цімарно Марія Петрівна – вчитель хімії, спеціаліст вищої категорії, учитель-методист. Нагороджена знаком ”Відмінник освіти України”, нагрудним знаком "Василь Сухомлинський"
Науково – методична проблема. Використання сучасних освітніх технологій на уроках хімії та в позакласній роботі з предмету.
13.Банцур Галина Василівна – вчитель біології, спеціаліст вищої категорії.
Науково – методична проблема. Формування пізнавальних інтересів учнів на уроках біології шляхом впровадження інноваційних технологій.
14. Грицаїшин Наталія Ігорівна - вчитель біології, спеціаліст вищої категорії.
15Чучман Степан Ігорович – вчитель фізкультури, спеціаліст.
Науково – методична проблема. Розвиток рухових якостей учнів за допомогою фізичних вправ на уроках фізкультури.
16.Лех Марія Андріївна - вчитель трудового навчання, технологій та креслення, спеціаліст ІІ кваліфікаційної категорії.
Науково – методична проблема. Розвиток креативного потенціалу учнів, як засобу формування компетентної та творчої особистості.
17.Джас Василь Васильович – вчитель захисту України, спеціаліст І кваліфікаційної категорії.
Науково – методична проблема. Впровадження інноваційних технологій при вивченні предмета «Захист України»
18.Шиманюк Наталія Василівна - вчитель початкових класів, спеціаліст вищої категорії, старший учитель.
Науково – методична проблема. Формування та удосконалення навичок читання – основа успішного навчання дитини у школі.
19.Петрик Софія Миколаївна - вчитель початкових класів, спеціаліст, старший учитель.
Науково – методична проблема. Соціалізація молодшого школяра шляхом впровадження інноваційних технологій в освітньому процесі.
20.Швалюк Надія Ярославівна Василівна - вчитель початкових класів, спеціаліст вищої категорії, старший учитель.
Науково – методична проблема. Формування та розвиток елементів логіки і риторики на уроках в початкових класах.
21.Придиба Олена Михайлівна – вчитель англійської мови, вчитель початкових класів, спеціаліст ІІ кваліфікаційної категорії.
Науково – методична проблема. Завстосування інтерактивних технологій як один із способів підвищення ефективності сучасного уроку іноземної мови
22.Возна Олександра Іванівна – педагог-організатор, спеціаліст.
Науково – методична проблема. Розвиток активної життєвої позиції вихованців шляхом їх залучення до участі та проведення масових заходів.
23.Кирик Ольга Федорівна – практичний психолог, спеціаліст .
Науково – методична проблема. Психологічний супровід учасників навчально-виховного процесу, створення комфортних умов для розвитку особистості школяра в процесі інноваційної діяльності